Un moment ...

Ai adaugat un produs in cos

Ai X produse in cos.

Cum comand?

Contul tau este gata intr-un minut: completezi doar numele, adresa de e-mail si o parola

Acest pas trebuie parcurs o singura data.
Cand contul tau este activ, poti achizitiona produse doar folosind casuta Login (este necesara completarea adresei de email si a parolei).

Iti poti alege deja produsele
Pentru a identifica un produs, poti parcurge categoriile din stanga paginii sau poti folosi casuta de cautare din partea superioara a acesteia.
Ai identificat produsul dorit? Apasa butonul “Pune in cos!”

Ai un cupon? Apasa butonul Adauga cupon si introdu codul cuponului. Preturile se vor recalcula.

Date de livrare
La prima comanda trebuie introdusa o adresa de livrare. Dupa introducere, ea ramane salvata si
poti stabili modalitatea de livrare si de plata (ai la dispozitie un tabel din care selectezi varianta dorita).

Data de facturare
Prima comanda necesita introducerea datelor de facturare. Vei putea alege efectuarea platii ca persoana fizica sau ca persoana juridica. Datele introduse vor ramane salvate, usurand procesarea comenzilor ulterioare.

Primesti confirmarea comenzii
In maximum o zi lucratoare vei primi un telefon si un e-mail de confirmare a comenzii.

Conditii comerciale
Preturile sunt in lei si pot fi afisate cu TVA sau fara TVA (la alegere). Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe acest site (in special in cazul unor erori de tipar) dar nu înainte de va anunta in prealabil in cazul unor comenzi in lucru.

Plata se poate face numerar la primirea produselor, prin ordin de plata, card bancar sau prin PayPal.

Livrarea produselor se face direct prin masinile noastre sau prin curier. Livrarea se face in 24-48 ore pentru produse din stoc.
Pentru produsele care nu sunt in stoc va rugam solicitati un termen de livrare.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Imaginile de pe acest site prezinta orientativ caracteristicile produselor. In unele cazuri in care un produs are aceleasi caracteristici doar culoarea difera s-a ales pentru rapiditate o singura imagine cu o singura culoare. Imaginile sunt proprietatea BN BUSINESS.

BN BUSINESS S.R.L., CUI RO10933694
Banca ING Bank, Cont IBAN: RO45INGB0016000038658911


Garantia se acorda pentru un an calendaristic de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Clientii www.bnb.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

BN BUSINESS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

BN BUSINESS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Pentru orice conflict aparut intre BN BUSINESS SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul BN BUSINESS SRL.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

- Contravaloarea transportului produselor catre firma BN BUSINESS srl va fi suportata de client;

- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

- In cazul aparatelor, acestea nu au voie sa fie folosite. Aparatele sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat aparatul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv.

- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.

- In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

- Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

- Produsul a fost folosit intensiv

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil BN BUSINESS srl.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca BN BUSINESS srl nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Informatii
Metode de plata

Ai nevoie de asistenta ?

0372 552 601