Un moment ...

Ai adaugat un produs in cos

Ai X produse in cos.

Returnare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Imaginile de pe acest site prezinta orientativ caracteristicile produselor. In unele cazuri in care un produs are aceleasi caracteristici doar culoarea difera s-a ales pentru rapiditate o singura imagine cu o singura culoare. Imaginile nu reprezinta obligatii contractuale. Imaginile sunt proprietatea BN BUSINESS.

BN BUSINESS S.R.L., CUI RO10933694
Banca RAIFFEISEN BANK, Cont IBAN: RO52RZBR0000060015080823

Garantia se acorda pentru un an calendaristic de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

Clientii BNB.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

BN BUSINESS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

BN BUSINESS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Pentru orice conflict aparut intre BN BUSINESS SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul BN BUSINESS SRL.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

- Contravaloarea transportului produselor catre firma BN BUSINESS srl va fi suportata de client;

- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

- In cazul aparatelor, acestea nu au voie sa fie folosite. Aparatele sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat aparatul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv.

- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.

- In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

- Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

- Produsul a fost folosit intensiv

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil BN BUSINESS srl.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca BN BUSINESS srl nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.


Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Imaginile de pe acest site prezinta orientativ caracteristicile produselor. In unele cazuri in care un produs are aceleasi caracteristici doar culoarea difera s-a ales pentru rapiditate o singura imagine cu o singura culoare. Imaginile nu reprezinta obligatii contractuale. Imaginile sunt proprietatea BN BUSINESS.


BN BUSINESS S.R.L., CUI RO10933694
Banca RAIFFEISEN BANK, Cont IBAN: RO52RZBR0000060015080823


Garantia se acorda pentru un an calendaristic de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

Clientii BNB.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

BN BUSINESS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

BN BUSINESS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Pentru orice conflict aparut intre BN BUSINESS SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul BN BUSINESS SRL.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

- Contravaloarea transportului produselor catre firma BN BUSINESS srl va fi suportata de client;

- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

- In cazul aparatelor, acestea nu au voie sa fie folosite. Aparatele sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat aparatul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv.

- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.

- In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

- Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

- Produsul a fost folosit intensiv

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil BN BUSINESS srl.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca BN BUSINESS srl nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Informatii
Metode de plata

Ai nevoie de asistenta ?

0372 552 601